Wat na je opleiding?

Binnenkort studeer je af, maar dat betekent niet dat onze wegen scheiden. Ontdek alles over ons alumnibeleid en ons aanbod levenslang leren.

Na je opleiding
verpleger-arteveldehogeschool

Alumnibeleid

Ben je afgestudeerd aan Arteveldehogeschool? Dan blijven we samen de makers van de wereld van morgen! Met je welverdiende diploma in de hand ligt de wereld aan je voeten. Zoek je een job of studeer je nog verder? Weet dat je steeds op ons kan rekenen voor begeleiding op maat.

Artevelde Academy

Permanente vorming is vandaag een must. Als professional wil je mee zijn met de meest recente ontwikkelingen in je vakgebied. Nieuwe fases in je carrière vragen  telkens om andere competenties en kennis. Levenslang leren is dan ook geen luxe, maar een noodzaak voor wie wil bijblijven.

Als professional blijven bijleren