Academiejaar
2022-23
Komt voor in:
- Bachelor in de logopedie en de audiologie, trajectschijf 1
In andere opleidingen:
-
Bachelor in de logopedie en de audiologie als Anatomie, fysiologie en pathologie van gehoor en evenwicht: Anatomie en Fysiologie
Dit is een samengesteld opleidingsonderdeel.
Studieomvang:
6 studiepunten
Omschrijving volgtijdelijkheid
Op dit opleidingsonderdeel is er geen volgtijdelijkheid van toepassing.
Totale studietijd: 180,00 uren
Dit samengesteld opleidingsonderdeel bestaat uit volgende delen:
- Anatomie en Fysiologie (2 studiepunten)
- Pathologie (4 studiepunten)
Mogelijke grensdata voor leerkrediet: vroegste grensdata van de gevolgde delen van dit opleidingsonderdeel.
Het resultaat wordt berekend op basis van de quoteringen op delen van dit opleidingsonderdeel, dit afgerond tot op een geheel getal.
Deel van opleidingsonderdeel | Quotering? | Tweede examenkans mogelijk? |
Anatomie en Fysiologie | op 20 (tot op een geheel getal) | Ja |
Pathologie | op 20 (tot op een geheel getal) | Ja |
Delibereerbaarheid: Voor dit opleidingsonderdeel moet je slagen (wordt nooit gedelibereerd).
Docenten: Clerckx Sanne, Clinckspoor Roosje, Decoster Sofie, Deruddere Lotte, Willems Melina
Onderwijstalen: Nederlands
Kalender: Semester 1
Omschrijving Inhoud
Anatomie, fysiologie en pathologie van gehoor en evenwicht
Dit opleidingsonderdeel (OLOD) bestaat uit leereenheden.
De inhoud van dit OLOD staat vermeld op de ECTS fiches van de leereenheden.
Delen van het opleidingsonderdeel:
Omschrijving Onderwijsorganisatie (tekst)
De onderwijs- en evaluatie-organisatie zal verlopen zoals op deze ECTS-fiches is vermeld, tenzij maatregelen moeten genomen worden ten gevolge van een overmachtssituatie en zodoende er andere onderwijs- en evaluatievormen zullen gehanteerd worden.
Omschrijving Evaluatie (tekst)
De toetsing gebeurt op niveau van de leereenheden.
De quotering van het samengestelde opleidingsonderdeel komt tot stand op basis van het berekenen van een gewogen gemiddelde van deelquoteringen, waarbij de reguliere afrondingsregels gehanteerd worden. Deze berekening wordt niet toegepast wanneer de student voor één van de leereenheden niet slaagt (score <10/20). Indien de student niet slaagt op één van de leereenheden, kan hij niet slagen op olodniveau.