Leer de opleiding kennen

Infodag 20 april

Vragen stellen aan docenten? Volg een online infosessie op zaterdag 20 april en ontdek de opleiding die écht bij jou past.

Artevelde Academy

De onderwijsopleidingen van Arteveldehogeschool bieden een brede waaier aan bijscholingsmogelijkheden aan.

Iets voor jou?

• Je hebt al ervaring op zak als leerkracht, zorgcoördinator, leerlingenbegeleider, beleidsondersteuner of directeur. Elke dag zoek je naar manieren om kwaliteitsvol onderwijs te realiseren. En dat met heel veel zin voor creativiteit, kennis van zaken en verantwoordelijkheid.
  • Je wil (veranderings)processen in je school of scholengemeenschap begeleiden en met kennis van zaken ondersteunen.
  • Samen met je collega's wil je beleid maken en het beleidsvoerend vermogen van je school versterken.
  • Vanuit onderzoek en wetenschappelijke referentiekaders werk je aan schoolbeleid.
  • Het is je ambitie om de onderwijskwaliteit van je school te onderzoeken en verbeteren.
De opleiding Schoolontwikkeling is jezelf diepgaand professionaliseren, met verrijkende en bruikbare inhouden en inzichten, om in je eigen schoolcontext duurzaam te leren innoveren. Deze opleiding gaf me, door de warme ontmoetingen met docenten en medestudenten, voeding, zuurstof en heel veel goesting om waarderend en verbindend aan de slag te gaan. Kortom, deze bachelor-na-bacheloropleiding is waar werk en passie elkaar ontmoeten, een plek waar gelijkgestemde onderwijsliefhebbers zich vormen tot schoolontwikkelaars.
Nancy Leenaert en Milena Heyman
Oud-studenten

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding Schoolontwikkeling

Trajecten op maat

Praktische info

Dienstverlening op maat

Op zoek naar een boeiende vorming of inspirerende consulting- en coachingsessies  op maat van jouw onderwijsorganisatie? Heb je nood aan ondersteuning en begeleiding voor een vernieuwingsproces in jouw school? Wij bieden je graag onze expertise aan. ​​​​​​​

Voor meer informatie kan je terecht bij de teamleider Bart De Lathouwer.

Contacteer ons

Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!