Leer de opleiding kennen

Infodag 20 april

Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 20 april en ontdek de opleiding die écht bij jou past.

Openlesdagen

Kom naar een open les en ontdek of de opleiding jou inhoudelijk ligt.

Iets voor jou?

• Je leert efficiënt en duurzaam de goederenstroom beheren. Jouw doel? Zorgen dat alles en iedereen op de best mogelijke manier werkt.
  • Je wil graag ontdekken hoe bedrijven als Amazon en Zalando erin slagen om je pakket op minder dan 24 uur tot aan je voordeur te krijgen.
  • Je steekt graag de handen uit de mouwen en kijkt ernaar uit om je theoretische kennis ook in de praktijk toe te passen.
  • Je bent een uitstekende communicator, sociaal en een sterk organisatorisch talent.
  • Je leert het bredere geheel te zien en verbanden te leggen tussen de verschillende afdelingen in je bedrijf.

In mijn job bij DSV zorg ik ervoor dat goederen de klant correct en tijdig bereiken. Ik behandel het volledige proces: van de aankomst in de Belgische haven tot de levering bij de klant. Echt tof!
Jill Verheyden
Oud-student Supply Chain Management

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding Supply Chain Management

Trajecten op maat

Als Colruyt Group staan we de komende jaren in onze toeleveringsketens voor heel wat boeiende uitdagingen. Denk bijvoorbeeld aan de nuluitstoot ambitie op het vlak van transport. We zijn blij dat we met de studenten Supply Chain Management mogen samenwerken om die uitdagingen aan te gaan.
Dirk Leemans
Head of Centre Supply Chain Colruyt Groep
Student Supply Chain Management met stagebegeleider

Contacteer ons

Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!