Leer de opleiding kennen

Infodag 29 juni

Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 29 juni en ontdek de opleiding die écht bij jou past.

Openlesdagen

Kom naar een open les en ontdek of de opleiding jou inhoudelijk ligt.

Iets voor jou?

• Je droomt van een internationale carrière.
  • Je wil een brede kennis van het bedrijfsleven koppelen aan solide digital skills.
  • Je spreekt al aardig wat Engels, maar wil professioneel stevig kunnen meepraten.

International Business Management is er voor Nederlandstalige studenten met voldoende kennis van het Engels die ondergedompeld willen worden in een internationale omgeving. Daarnaast is de opleiding ook bedoeld voor buitenlandse studenten die bepaalde vakken, een semester of een academiejaar in Gent willen studeren of voor buitenlandse studenten die in België verblijven en in het buitenland een (hoger) diploma hebben behaald.

Ik heb altijd opgekeken naar succesvolle managers die met enorme passie over hun werk spraken. International Business Management studeren, leek dan ook de beste optie voor mij omdat ik Chinees kon leren en de kans kreeg om een heel jaar in het buitenland te vertoeven.
Ibo Cornu
oud-student

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding International Business Management

Trajecten op maat

De opleiding biedt enkele trajecten op maat. We geven hier een overzicht van de mogelijkheden:

Ik was ook aan het hopen op een eerste werkervaring in Amerika. Dankzij dit praktijkgericht traject, kon ik beide verwezenlijken. Ik was de eerste student om een stageplaats te bemachtigen bij Flanders Investment Trade in San Francisco.
Ibo Cornu
Oud-student
studenten International Business Management arteveldehogeschool

Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!