Alles over deze bijscholing

Inhoud

In deze workshop ga je concreet aan de slag met een aantal activerende (digitale) tools. Je wisselt hierover uit met andere leerkrachten en staat stil bij het nut van activeren van leerlingen met het oog op een motiverende lespraktijk.

Leerkrachten secundair onderwijs

Lesgevers

• Sabine De Muynck: docent Pedagogische wetenschappen en praktijkbegeleider in de lerarenopleiding en begeleider BOOST (nascholing voor leerkrachten) aan Arteveldehogeschool.
  • Vanessa Badisco: docent Pedagogische wetenschappen en PAV, begeleider nascholingen en onderzoeker aan Arteveldehogeschool.

Wanneer?

De vorming wordt op maat voor u ingericht. Neem contact op om praktische afspraken te maken.

Waar?

De vorming kan zowel bij ons als bij u worden georganiseerd.

Kostprijs?

De kostprijs wordt in onderling overleg op basis van de noden en wensen vastgelegd.

Vragen?

Word jij student aan Arteveldehogeschool?

Ben jij geïnteresseerd in een specifieke opleiding of meerdere opleidingen aan onze hogeschool? Of wil je graag op de hoogte blijven van infodagen, workshops en andere activiteiten die je helpen bij je studiekeuze?

Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?

Via onderzoeksprojecten, stages, bachelorproeven en andere samenwerkingen zorgen we voor een duurzame en nauwe relatie met het werkveld. Wil je graag dat we jou ook op de hoogte houden van onze werking en initiatieven?

Wil je kennis maken met Artevelde Academy?

Het aanbod van Artevelde Academy verruimt jouw kennis en versterkt je in je huidige beroepspraktijk. Kies je voor een bijscholing, tweede bachelordiploma of postgraduaat? Blijf op de hoogte van onze infomomenten en andere activiteiten die je helpen bij het kiezen van jouw toekomstige opleiding.

Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?