Leer de opleiding kennen

Infodag 29 juni

Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 29 juni en ontdek de opleiding die écht bij jou past.

Openlesdagen

Kom naar een open les en ontdek of de opleiding jou inhoudelijk ligt.

Iets voor jou?

• Je houdt van cijfers.
  • Je bent een onvermoeibare doorzetter.
  • Je hebt oog voor detail.
  • Je leert het liefst in een praktische context.
  • Je bent die vlotte, multi-inzetbare en betrouwbare collega waar bedrijven naar op zoek zijn.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je opereert het beste in team.
  • Je komt graag terecht bij een team, op de financiële of de boekhoudafdeling van een bedrijf of bij een accountantskantoor.
  • Je wil aan de slag met de meest recente boekhoudsoftware en digitale tools.
  • Je bent een administratieve duizendpoot.
  • Je wenst beroepsgericht te gaan studeren.
Toen ik op een infoavond hoorde dat je graduaatsopleidingen ook in dagonderwijs kon volgen, was ik meteen geïnteresseerd. Ik had al wat werkervaring, maar eigenlijk droom ik van een boekhoudkundige job. Maar dat was moeilijk zonder hoger diploma. Dus hakte ik de knoop door en ben ik weer gaan studeren. Ik moet nog te lang werken om iets te blijven doen waar ik geen voldoening aan beleef!
Sara De Marie
Oud-student

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding Accounting Administration

Trajecten op maat

Ligt het tempo van op twee jaar de studie afronden je wat te hoog? Het is perfect mogelijk om de studielast over de modules heen te spreiden als je persoonlijke situatie dat vraagt. Daarnaast is het ook mogelijk om na elke afgeronde module van 9 weken een pauze in te lassen en weer verder te doen van zodra het kan. Neem hiervoor contact op met je student community coach via trajectbeheerGRAAAD@arteveldehs.be.

Het grote voordeel van dit graduaat is het modulesysteem. Na een paar weken les volgt telkens een schriftelijke toets en daarna werkplekleren. We hebben dus nooit een lange examenperiode. De docenten staan ook dicht bij hun studenten, er is totaal geen barrière. Dat maakt studeren heel aangenaam.
Sara De Marie
Oud-student

Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!