Iets voor jou?

De uitdagingen in de maatschappij van vandaag zijn niet min: globalisering, vergrijzing, digitalisering dagen ons elke dag uit, waardoor we als mens wendbaar moeten omgaan met verandering. Dat is voor (toekomstige) ondernemers of ondernemende professionals niet anders.

Ben jij iemand die erover denkt (op termijn) een eigen zaak mét een positieve impact voor jouw omgeving, op te starten? Of wil je je bestaande onderneming een nieuw elan geven met vernieuw(en)de inzichten? Beslis je de verworven skills in te zetten als werknemer bij een andere werkgever, dan zullen zij allicht ook de meerwaarde zien van jouw ondernemende attitude en aanpak! Sowieso een win-win dus!

Na het volgen van dit postgraduaat ben je uitermate goed voorbereid om je eigen zaak op te starten of een ander 'elan' te geven, dit met impact voor de omgeving waarin je actief bent én voor de maatschappij. Vul je ondernemende rugzak met vernieuw(en)de inzichten!

Infodag 20 april

Vragen stellen aan docenten? Volg een online infosessie op zaterdag 20 april en ontdek de opleiding die écht bij jou past.

Andere manier van ondernemen

Ondernemende twintigers en dertigers van vandaag zijn op zoek naar een ‘andere’ manier van ondernemen, met aandacht voor de buurt, voor de gemeente of stad, voor de maatschappij in zijn geheel. Ondernemen mét impact dus. Het huidige economische model van groei en ‘altijd meer’ lijkt meer en meer aan een plafond te komen, waardoor bedrijven en ondernemers op zoek zijn naar een ander elan, een ander businessconcept.

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding Ondernemen met Impact

Als rouw- en verliesconsulent werd mijn passie mensen begeleiden binnen hun verliesverwerking. Door mijn postgraduaat aan Arteveldehogeschool als rouw- en verliesconsulente werd de Vzw Saying Goodbye opgericht in 2016. Om dit nog beter te kunnen coördineren en uit te breiden tot een prachtig concept als het openhuis 'De Krachtbron' koos ik terug heel bewust voor het postgraduaat Ondernemen met Impact aan Arteveldehogeschool.

Met deze opleiding maak ik kennis met de vaardigheden die nodig zijn in het dagelijks beheer van een onderneming. Leren hoe je een team kan blijven aansturen om het beste uit hunzelf te halen en onze doelgroep te bereiken op een professionele manier. Mezelf zien groeien als persoon, maar vooral als ondernemer zorgt ervoor dat ik deze opleiding alleen maar kan aanprijzen aan iedereen binnen de ondernemingswereld.
Frédérique Vanassche
Professional aan het werk op de laptop

Vragen over deze opleiding?