ExArte

ExArte is de vereniging van ex-medewerkers van Arteveldehogeschool.

ExArte uitstap

Het doel van onze vereniging is contacten onderhouden tussen ex-medewerkers onderling én met Arteveldehogeschool. Daartoe worden leuke, ontspannende, culturele, culinaire ontmoetingen georganiseerd en dit viermaal per jaar. Via een aantal samenkomsten en activiteiten willen we ook de contacten met Arteveldehogeschool levendig houden. De ex-medewerkers kunnen zo ook verder wat voeling blijven houden met Arteveldehogeschool.

De start van onze vereniging werd gegeven op 26 juni 2007. Sindsdien werden al heel wat zeer geslaagde en druk bijgewoonde samenkomsten georganiseerd.

Lid worden?

Hoe word je lid?

Contacteer Rita Tack of meld je aan als lid via het inschrijfformulier.

Aan het lidmaatschap is een lidkaart verbonden. De nieuwe lidkaarten worden door ExArte aangemaakt en dan worden ze per post bezorgd aan de leden. We maken enkele keren per jaar lidkaarten aan, gebundeld voor zoveel mogelijk leden samen. Het kan dus even duren voordat je je lidkaart krijgt.

Wat mag je verwachten?

We versturen op regelmatige basis een nieuwsbrief met nieuwjaarswensen, bijzondere uitnodigingen tot activiteiten en extra mededelingen die alle ex-medewerkers van Arteveldehogeschool best weten. Soms worden er ook zaken per post gestuurd naar alle adressen van ex-medewerkers waarover we beschikken.

De uitnodigingen naar de activiteiten worden echter alleen verstuurd naar ex-medewerkers die effectief toegetreden zijn tot de vereniging.

Op zoek naar oud-collega's

Het is de bedoeling dat zoveel mogelijk oud-collega’s lid worden van onze vereniging. Ken je oud-collega’s die nog geen lid zijn van ExArte? Spreek hen aan, vertel hen over onze vereniging en onze activiteiten, nodig hen uit om lid te worden. Onze ontmoetingen en activiteiten kunnen er alleen maar aangenamer door worden.

Maak kennis met ons bestuur

We steken regelmatig de koppen bij elkaar om een en ander voor te bereiden en uit te werken. Het bestuur bestaat uit:

• Marc Claeys (voorzitter)
  • Walter De Meyere (secretaris)
  • Agnes Florus (ondervoorzitter)
  • Jo De Waele
  • Magda De Wolf (penningmeester)
  • Jeanne Leniere
  • Wim Reynebeau