Campusrun 3 mei 2023

Sport

Save alvast deze date: op woensdag 3 mei is het zover en gaat de nieuwe editie van onze campusrun van start op campus Stropkaai. De run loopt opnieuw door verschillende campussen van Arteveldehogeschool en doorheen de Gentse binnenstad. Dit sportevenement is de perfecte gelegenheid om je conditie op peil te houden, plezier te maken en nieuwe vrienden te leren kennen.

Campus run

We willen jullie ook graag uitnodigen om onze Facebook- en Instagram-pagina te volgen. Hier vind je alle informatie over de run en maak je bovendien kans op gloednieuwe prijzen. Mis de kans niet om deel te nemen aan dit supergezellig loopevenement!

Dus, zet woensdag 3 mei in je agenda en zorg dat je erbij bent. Team Campusrun staat klaar om er samen met jou een onvergetelijke dag van te maken!

Sportieve groeten

Team Campusrun Arteveldehogeschool