Biografie

Jochen werkte o.a. 18 jaar op de jeugddienst van Stad Brugge waarvan 6 jaar als leidinggevende. Hij maakt diverse speelruimte en jeugdbeleidsplannen op. Door verbindend en beleidsoverschrijdend te werken ontving Stad Brugge onder zijn leiding het label 'Kind- en jongerenvriendelijk stad'. Sinds 2018 is Jochen verbonden aan Artevelde hogeschool in de postgraduaat opleiding 'Leiderschap' Hij vindt het een voorrecht om groepen of individuen te mogen begeleiden bij hun professionele ontwikkeling als leidinggevende of op zoek naar hun talent en kernkwaliteiten. In september 2022 startte hij ook als docent in de opleiding Pedagogie van het Jonge Kind waar hij zijn jarenlange expertise rond kinderen en jongeren in de vrije tijd binnenbrengt. Hij laat groepen en personen graag nieuwe ontwikkelingsstappen zetten en nodig hen uit tot zelfreflectie. Vanuit 'Themagecentreerde Interactie' kijk' en handelt hij naar groepsprocessen en samenwerkingen in teams.