International Graphic and Digital Media
In de Engelstalige Bachelor International Graphic and Digital Media leer je alles over visual branding. Je kiest huisstijlkleuren en creëert logo’s, typografie, beelden, video’s, apps en andere marketingmiddelen die in lijn liggen met de merkidentiteit van een organisatie. Ondertussen maak je kennis met de internationale studenten in je klas.
Leer de opleiding kennen
Infodag 29 juni
Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 29 juni en ontdek of de opleiding écht bij jou past.
Openlesdagen
Kom naar een open les en ontdek of de opleiding jou inhoudelijk ligt.
Iets voor jou?
-
Je wilt aan de slag gaan met programma’s als Photoshop, Illustrator en InDesign. Naast het creatieve luik, spreken technische skills je ook aan. Niet enkel binnen web en nieuwe media, maar ook op gebied van grafische en audiovisuele technologie.
-
Je krijgt het warm van merken die overal consequent dezelfde kleuren en designs gebruiken en die een internationaal herkenbaar logo hebben.
-
Je bent wel eens onder de indruk van grote visuele merkcampagnes en wil graag zelf zulke reclamecampagnes vormgeven en strategisch in de markt zetten.
-
Je wil graag kennismaken met studenten met een andere nationaliteit, taal of cultuur en je wil je Engels verder ontwikkelen.
Alles over de opleiding International Graphic and Digital Media
Trajecten op maat
Contacteer ons
Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!
Nog vragen?
Gerelateerde opleidingen
Word jij student aan Arteveldehogeschool?
Ben jij geïnteresseerd in een specifieke opleiding of meerdere opleidingen aan onze hogeschool? Of wil je graag op de hoogte blijven van infodagen, workshops en andere activiteiten die je helpen bij je studiekeuze?
Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?
Via onderzoeksprojecten, stages, bachelorproeven en andere samenwerkingen zorgen we voor een duurzame en nauwe relatie met het werkveld. Wil je graag dat we jou ook op de hoogte houden van onze werking en initiatieven?