Leer de opleiding kennen

Infodag 29 juni

Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 29 juni en ontdek of de opleiding écht bij jou past.

Openlesdagen

Kom naar een open les en ontdek of de opleiding jou inhoudelijk ligt.

Iets voor jou?

• Je wilt aan de slag gaan met programma’s als Photoshop, Illustrator en InDesign. Naast het creatieve luik, spreken technische skills je ook aan. Niet enkel binnen web en nieuwe media, maar ook op gebied van grafische en audiovisuele technologie.

• Je krijgt het warm van merken die overal consequent dezelfde kleuren en designs gebruiken en die een internationaal herkenbaar logo hebben.

• Je bent wel eens onder de indruk van grote visuele merkcampagnes en wil graag zelf zulke reclamecampagnes vormgeven en strategisch in de markt zetten.

• Je wil graag kennismaken met studenten met een andere nationaliteit, taal of cultuur en je wil je Engels verder ontwikkelen.

De printindustrie is meer dan ooit globaal. Over de jaren heen heb ik de wereld afgereisd, van Azië tot Australië. De grootste verandering die ik vandaag de dag opmerk is de snelle shift richting digitale businessmodellen. Revolutionaire technologische innovaties hebben de printsector weer sexy gemaakt. Nu zijn we echt op zoek naar jong talent met een internationale focus, een ondernemende mindset en de juiste technische en commerciële achtergrond.
Koen Vlieghe
Oud-student en Regional Business Manager bij Landa Digital Printing

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding International Graphic and Digital Media

Trajecten op maat

Als deze opleiding reeds bestond toen ik nog studeerde, had ik hier resoluut voor gekozen. Het moet echt fantastisch zijn om jouw eerste professionele ervaring in het buitenland op te doen terwijl je nog studeert. Studenten met dat type kennis en interesse in een internationale carrière zijn heel gegeerd door bedrijven. Mijn advies richting studenten is dan ook om hun tijd te nemen om de verschillende mogelijkheden binnen dit programma te gaan ontdekken. Het is werkelijk een unieke kans om relevante kennis op te doen in een internationale context.
Jelle Lowagie
Oud-student en praktijkdocent Grafische en Digitale Media
Grafische en Digitale Media

Contacteer ons

Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!