Alles over deze bijscholing

Inhoud

Of je nu een kersverse afgestudeerde rouw- en verliesconsulent bent of al een beetje een ancien-alumni, mogelijks voel jij je aangesproken?

Heb je zin in of nood aan (verdere) uitwisseling, leren van elkaar als rouw- en verliesconsulent én aan verfijning of verder oefenen van de in de opleiding aangeboden specifieke technieken? Dan is dit allereerste nazorgtraject hopelijk een schot in de roos.

Programma

Het nazorgtraject bestaat uit 4 begeleide intervisies (3 uren) in een vaste groep, 2 trainingsdagen (6 uren) waarbij verdiepend getraind wordt op vaardigheden, houdingen en specifieke technieken/werkvormen met betrekking tot rouw- en verliesondersteuning.

We vertrekken van de reeds aangeboden technieken tijdens het postgraduaat. Uiteraard staan jouw noden, leerbehoeften, vragen centraal. Deze trainingsdagen gaan door in een groep van min. 10 -max. 16 deelnemers. Wees er dus snel bij!

Deelname aan dit nazorgtraject impliceert deelname aan het volledige traject; ni. Intervisie én trainingsdagen.

Gelieve voor de intervisie je voorkeur aan te duiden bij je inschrijving:

• Voormiddag (9.30u – 12.30u)
  • Namiddag (13.30 u – 16.30u)

Doelgroep

Dit nazorgtraject is enkel voor alumni van het postgraduaat Rouw- en Verliesconsulent van de Arteveldehogeschool.

Lesgevers

• Saskia Saelens

Wanneer?

• Intervisie 1: maandag 16 oktober 2023
  • Intervisie 2: maandag 11 december 2023
  • Trainingsdag 1: maandag 29 januari2024
  • Intervisie 3: maandag 18 maart 2024
  • Trainingsdag 2: maandag 22 april 2024
  • Intervisie 4: maandag 10 juni 2024

Trainingsdagen van 9u tot 16u30.

Intervisiedagen kiezen tussen voor- OF namiddag

Kostprijs?

480 euro

Schrijf hier in.

Vragen?

Wil je kennis maken met Artevelde Academy?

Het aanbod van Artevelde Academy verruimt jouw kennis en versterkt je in je huidige beroepspraktijk. Kies je voor een bijscholing, tweede bachelordiploma of postgraduaat? Blijf op de hoogte van onze infomomenten en andere activiteiten die je helpen bij het kiezen van jouw toekomstige opleiding.

Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?

Via onderzoeksprojecten, stages, bachelorproeven en andere samenwerkingen zorgen we voor een duurzame en nauwe relatie met het werkveld. Wil je graag dat we jou ook op de hoogte houden van onze werking en initiatieven?