Alles over deze bijscholing

Inhoud

Tijdens deze (reeks van) workshops ga je evidence-informed aan de slag met TPACK. Je leert het concept kennen en past het kader toe in je onderwijspraktijk.

TPACK combineert technologische kennis met pedagogisch-didactische en vakinhoudelijke kennis. Op basis van vele voorbeelden van goede praktijk en verscheidene ICT-tools (zowel schooleigen ICT-tools als andere online tools) leer je het TPACK model kennen en ga je praktisch aan de slag met een variatie aan ICT-tools.

Volgt later

Doelgroep

Leerkrachten lager, secundair en hoger onderwijs, pedagogisch ICT-coördinatoren, graadcoördinatoren en pedagogisch begeleiders.

Lesgevers

Bram Bruggeman behaalde een doctoraat aan de VUB rond de bewuste toepassing van blended en online leren vanuit het perspectief van de leerkracht (https://phdvub.posthaven.com/). Hij is werkzaam als lerarenopleider aan Arteveldehogeschool. Hij heeft een achtergrond als leraar secundair onderwijs, lerarenopleider en pedagogisch begeleider onderwijsinnovatie. Zijn onderzoeksinteresses liggen bij onderwijsinnovatie in het secundair en hoger onderwijs.

Maaike Ysebaert

Wanneer?

De sessies worden steeds in onderling overleg en op basis van de noden en wensen vastgelegd.

Waar?

Op locatie of bij ons op een campus

Kostprijs?

Op basis van de noden en wensen

Wil je kennis maken met Artevelde Academy?

Het aanbod van Artevelde Academy verruimt jouw kennis en versterkt je in je huidige beroepspraktijk. Kies je voor een bijscholing, tweede bachelordiploma of postgraduaat? Blijf op de hoogte van onze infomomenten en andere activiteiten die je helpen bij het kiezen van jouw toekomstige opleiding.

Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?

Via onderzoeksprojecten, stages, bachelorproeven en andere samenwerkingen zorgen we voor een duurzame en nauwe relatie met het werkveld. Wil je graag dat we jou ook op de hoogte houden van onze werking en initiatieven?