Alles over deze bijscholing

Inhoud

Dan is deze workshop iets voor jou! We staan aan de hand van concrete casussen stil bij het nut van effectieve feedback: we kijken hoe je heldere feedback kan formuleren zonder daarbij de zorg voor de relatie met je stagestudent, collega, leerling... uit het oog te verliezen. Je krijgt de kans om in deze workshop eigen casussen te delen met de groep.

Doelgroep

Leerkrachten.

Lesgevers

• Sabine De Muynck is docent Pedagogische wetenschappen en praktijkbegeleider in de lerarenopleiding en begeleider BOOST (nascholing voor leerkrachten) aan Arteveldehogeschool.
  • Vanessa Badisco: docent Pedagogische wetenschappen en PAV, begeleider nascholingen en onderzoeker aan Arteveldehogeschool.

Wanneer?

De vorming wordt op maat voor u ingericht. Neem contact op om praktische afspraken te maken.

Waar?

De vorming kan zowel bij ons als bij u worden georganiseerd.

Kostprijs?

De kostprijs wordt in onderling overleg op basis van de noden en wensen vastgelegd.

Vragen?