Programma

In dit jaartraject Engels ligt de focus op lezen, luisteren, schrijven en bovenal: spreken. Basiskennis wordt verondersteld; grammatica en woordenschat komen daardoor geïntegreerd aan bod. Dankzij de vele interactieve oefeningen en opdrachten ontdek je de verschillende facetten van de Engelse cultuur en de mogelijkheden van Engels wereldwijd.

Na deze lessenreeks beweeg je je gegarandeerd zelfzeker op het internationale toneel, zij het in je vrije tijd of in een professionele context. Mooi meegenomen: aan het einde van het traject kan je optioneel deelnemen aan het B2-examen van Cambridge. Het behaalde certificaat is een absolute troef op je cv.

De lessen worden georganiseerd in 4 modules van ERK-niveaus B1 tot B2+. Evaluatie vindt plaats na elke module. Je kan inschrijven per deelmodule en de opleiding over meerdere jaren spreiden.

Dit volg je tijdens het eerste semester:

Dit volg je tijdens het tweede semester:

Voor wie

Dit microdegree is ideaal voor al wie Engels als tweede taal wenst te gebruiken.

Toelatingsvoorwaarden

Minstens een diploma secundair onderwijs.

Studieomvang

De microdegree Engels heeft een studieomvang van 16 studiepunten.

Attestering

Voor alle opleidingsonderdelen ontvang je een creditattest. Als je slaagt voor alle opleidings­onderdelen, ontvang je een certificaat van dit microdegree.

Wanneer?

De lessen vinden wekelijks plaats van 18u30 tot 20u30, afwisselend op Campus Kantienberg en online. Reken per module gemiddeld 12u aan contactmomenten op de campus.

Onderwijstaal is Engels met Nederlandse of Engelse ondersteuning, afhankelijk van de deelnemers.

Waar?

Campus Kantienberg of via afstandsonderwijs.

Kostprijs?

Als student in een van onze businessopleidingen betaal je € 12,10 per opgenomen studiepunt. Je kan je extra taalvak combineren met een volledig studietraject van 180 studiepunten.

Ben je een uitwisselingsstudent in een van onze opleidingen uit de andere interessegebieden? Of studeer je niet aan Arteveldehogeschool? Dan betaal je € 253,60 inschrijvingsgeld plus € 12,10 per studiepunt.

Vragen?