Programma

In dit jaartraject Spaans is geen voorkennis vereist. Je leert er alles wat je moet weten over Spaanse grammatica en woordenschat om je persoonlijk en professioneel correct uit te drukken. De oefeningen zijn gericht op lezen, luisteren, schrijven en bovenal: spreken. Thematisch komen verschillende facetten van de Spaanstalige cultuur aan bod. Als kers op de taart kan je op studiereis naar de universiteitsstad Salamanca.

Na deze lessenreeks ben je in staat om vlot schriftelijk en mondeling te communiceren in het Spaans. Lonken de zomerse horizonten al?

De lessen worden georganiseerd in 4 semesters van ERK-niveaus A1 tot B1+. Het hoeft geen betoog dat deze cursus pittig en intensief is, dus ideaal voor de talige meerwaardezoeker. Evaluatie vindt plaats na elk semester. Je kan inschrijven per semester en de opleiding over meerdere jaren spreiden.

Dit volg je tijdens het eerste jaar:

Dit volg je tijdens het tweede jaar:

Voor wie

Dit microdegree is ideaal voor al wie Spaans als tweede taal wenst te gebruiken.

Toelatingsvoorwaarden

Minstens een diploma secundair onderwijs.

Studieomvang

De microdegree Spaans heeft een studieomvang van 20 studiepunten.

Attestering

Voor alle opleidingsonderdelen ontvang je een creditattest. Als je slaagt voor alle opleidings­onderdelen, ontvang je een certificaat van dit microdegree.

Wanneer?

De lessen vinden wekelijks plaats van 18u30 tot 20u30, afwisselend op Campus Kantienberg en online. Reken per module gemiddeld 12u aan contactmomenten op de campus.

Onderwijstaal is Spaans met Nederlandse of Engelse ondersteuning, afhankelijk van de deelnemers.

Waar?

Campus Kantienberg of via afstandsonderwijs.

Kostprijs?

Als student in een van onze businessopleidingen betaal je € 12,10 per opgenomen studiepunt. Je kan je extra taalvak combineren met een volledig studietraject van 180 studiepunten.

Ben je een uitwisselingsstudent in een van onze opleidingen uit de andere interessegebieden? Of studeer je niet aan Arteveldehogeschool? Dan betaal je € 253,60 inschrijvingsgeld plus € 12,10 per studiepunt.

Vragen?