Iets voor jou?

Dit postgraduaat leert je de handvaten om toe te passen binnen een palliatieve zorgcontext.

• Ben je nog niet (vaak) met de dood in aanraking gekomen?
  • Wil je als (professionele) hulpverlener zorgvragers bijstaan in vragen over de dood?
  • Werk je samen met palliatieve zorgvragers en wil je groeien binnen deze competenties?
  • Deel je graag jouw ervaring om zo te leren van elkaar?
  • Werk je graag nauwer samen met andere disciplines binnen de zorg?
  • Ben je een verpleegkundige, ergotherapeut, logopedist, kinesitherapeut, psycholoog, maatschappelijk werker, arts ... in opleiding?

Dan ben je van harte welkom in deze opleiding.

Ben je enorm gemotiveerd om te starten met deze opleiding, maar heb je geen diploma hoger onderwijs? Dan ook, ben je meer dan welkom in deze opleiding. Neem contact op met de coördinator van het postgraduaat om de aparte inschrijfprocedure te doorlopen. Je ontvangt na afloop een attest van deelname.

Infodag 29 juni

Vragen stellen aan docenten? Volg een online infosessie op zaterdag 29 juni en ontdek de opleiding die écht bij jou past.

Alles over de opleiding Palliatieve Zorg

"In the end we only regret the chances we didn’t take”! Dankbaar dat ik de opleiding heb gevolgd. Ik was heel benieuwd omdat ik zelf al 20 jaar ervaring heb in de palliatieve zorg, maar ik leerde nog zoveel meer…
Nathalie VH
Oud-student
Mooi aanbod van interessante lessen! Niet alleen voor in palliatieve zorg bruikbaar maar het zijn ook ware levenslessen. Een opleiding met een ‘gouden’ randje!
Dominique C.
Oud-student
De topics smaakten telkens opnieuw als zoete broodjes voor mij. De opleiding is de ideale voeding voor wie bezielde allround palliatieve zorg wil bieden.
Katrien V.
Introductie contextueel werken

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Vragen over deze opleiding?