Leer de opleiding kennen

Infodag 29 juni

Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 29 juni en ontdek of de opleiding écht bij jou past.

Openlesdagen

Kom naar een open les en ontdek of de opleiding jou inhoudelijk ligt.

Iets voor jou?

• Jouw socialemedia-accounts zijn een toonbeeld van creativiteit.
  • Communicatieve vraagstukken oplossen of strategieën bedenken? Volledig jouw ding.
  • Je bent gefascineerd door diverse media, van websites en print tot radio en tv.
  • Je bent leergierig en houdt ervan om zaken tot in de puntjes te analyseren.
  • Je laat je niet beperken door grenzen. Je kijkt uit naar een internationale omgeving.
  • Je wordt enthousiast bij het horen van vreemde talen (of je leert graag een nieuwe taal).
  • Je spreekt al een aardig woordje Engels en wil dat graag naar een next level brengen.
Ik kwam in aanraking met deze opleiding tijdens mijn tweede jaar Communicatie en wist meteen dat ik de switch moest maken. Ik werd aangetrokken tot het avontuurlijke, het vooruitzicht van samen te kunnen werken met studenten van over de hele wereld en de kans om iets nieuws te doen. Een groot voordeel is natuurlijk dat dit traject me richting een internationaal diploma loodst. Tot nu toe zijn mijn verwachtingen al volledig ingewilligd. De klassfeer is fantastisch en ik heb al zoveel nieuwe vrienden gemaakt op enkele maanden tijd!
Michael Beuselinck

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding International Communication Management

Trajecten op maat

Wat ik echt geweldig vind aan dit traject is dat studenten van over heel de wereld samengebracht worden. Door samen te werken, leren ze enorm veel bij van elkaar. Een goede culturele mix is altijd een goede bron aan inspirerende ideeën. Vandaar dat getalenteerde individuen met internationale communicatievaardigheden altijd een spannende toekomst mogen verwachten binnen onze organisatie.
Marc Pauwels
CEO Belgian Chocolate Group
International Communication Management

Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!