Biografie

Hoe taal een wereld maakt en kraakt; is dat geen fascinerende kijk op menselijk gedrag en communicatie? Edward De Vooght behaalde een doctoraat in communicatie, taal en overtuiging in de politiek en verbindt deze fenomenen met kritisch denken over nieuws en wetenschap. Hij is een senior onderzoeker bij de Arteveldehogeschool (expertisenetwerk Communicatie, Media en Design) en gastprofessor aan de Universiteit Gent. Hij is een expert op vlak van duidelijke en overtuigende communicatie bij studenten, wetenschappers en bedrijven. Daarvoor bouwt hij op jarenlange ervaring met talloze workshops en coachingsessies rond presentatie- en pitchtechnieken. Een entertainende spreker en moderator voor je evenementen en een sommelier in opleiding met een zwakte voor cool jazz.