Leer de opleiding kennen

maatschappelijk-werk-arteveldehogeschool

Infodag 29 juni

Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 29 juni en ontdek of de opleiding écht bij jou past.

Iets voor jou?

• Jij wil het beste uit mensen, teams en organisaties halen.
  • Motiveren, ontwikkelen en waarderen van mensen zit in je DNA.
  • Je wil meebouwen aan loopbanen die duurzaam, wendbaar en kwalitatief zijn.
  • Je bent kritisch, positief ingesteld, zelfstandig én sociaal.
  • Je wil leren en werken combineren.
  • Een job als hr-professional is je op het lijf geschreven en nu ben je toe aan een volgende stap in je carrière.

Dankzij de stages maak je al snel kennis met het werkveld. Zo ontdek je wat je wel en niet graag doet. Zelf raakte ik door mijn ervaringen helemaal in de ban van het personeelswerk. Ondertussen ging ik enthousiast in de hr-sector aan de slag.
Genyo Verlinden
Hr-professional

Brochure aanvragen?

Maak een selectie qua academiejaar:

Alles over de opleiding Human Resources Management

Deze opleiding is een gezamenlijk initiatief van Arteveldehogeschool, HOGENT en Odisee. Je schrijft in bij HOGENT maar je docenten komen uit de drie instellingen. Je kiest zelf of je de lessen volgt in Brussel (op een campus van Odisee) of in Gent (op de campussen van HOGENT en Arteveldehogeschool).

Het studietraject is flexibel, met een dag les op de campus van je keuze en een avond online lessen. Zo combineer je deze opleiding makkelijker met je job.

Trajecten op maat

Sowieso is het studietraject flexibel met een dag les op de campus van je keuze en een avond online, zodat je ook een job kan hebben naast deze opleiding. Je krijgt ook ruim de kans om je eigen ervaring in te zetten en zo te groeien in je carrière.

Een samenwerking tussen:

Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!