Let op: voor deze bacheloropleiding start het academiejaar 2024-2025 uitzonderlijk op 16 september.

Leer de opleiding kennen

Infodag 29 juni

Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 29 juni en ontdek de opleiding die écht bij jou past.

Iets voor jou?

• Een betere levens­kwaliteit voor ieder mens? Daar wil jij aan bijdragen.
  • Je hebt een gezonde interesse in de medische wereld en technologie.
  • Zorgprofessionals, designers en ontwikkelaars verbinden en vooruit helpen, motiveert je.
  • Je bent een bruggenbouwer en verbindt graag deze mensen en expertises met elkaar.
  • Hoogtechnologische apparatuur en complexe vraagstukken fascineren je.
  • Heldere communicatie, kwaliteit, veiligheid en duurzaamheid staan bovenaan je prioriteitenlijst.
“Tijdens de coronacrisis verzamelde en harmoniseerde ik patiëntengegevens. Daardoor werden ze toegankelijker voor beleidsmakers, die zo snellere en accuratere beslissingen konden maken. Tijdens de verwerking en uitwisseling van deze gegevens mocht ik zelfs in een adviesgroep aansluiten. Zo kon ik van op de eerste lijn de GDPR-richtlijnen in het oog houden.”
Emma
Medisch technoloog

Brochure aanvragen?

Maak een selectie qua academiejaar:

Alles over de opleiding Medische Technologie

Een bijzondere ploeg aan docenten staat voor je klaar, want deze nieuwe opleiding wordt georganiseerd door twee hogescholen: HOGENT en Arteveldehogeschool. Resultaat? Een verfrissende cocktail van verschillende expertises, invalshoeken en methodieken.

Je schrijft je administratief in bij HOGENT, maar studeert op de campussen van beide hogescholen.

Trajecten op maat

Contacteer ons

Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!