Week van de Ondernemer: (oud-)studenten in de kijker

Het is Week van de Ondernemer. Arteveldehogeschool zet sterk in op ondernemerschap. We begeleiden ondernemende studenten die hun eerste stappen zetten als entrepeneur via talloze projecten. Deze week zetten we enkele projecten van (oud-)studenten in de kijker.

Week van de ondernemer

Zo is er Matthieu Verrue, oud-student Bedrijfsmanagement. Samen met enkele medestudenten is hij de trotse bedenker van Bookify.gent, een platform voor de verkoop en aankoop van (tweedehands) studieboeken.

“Arteveldehogeschool zet sterk in op ondernemen tijdens de studies. Mijn docenten stimuleerden me om mijn ideeën uit te voeren en de sprong te wagen. Samen met mijn medestudent Henri ontving ik de prijs voor ’meest ambitieuze project binnen de afstudeerrichting KMO-management’. We besloten om ons concept verder uit te werken en onze eigen onderneming op te richten: Bookify.gent!”

Benieuwd naar andere projecten? Tijdens de Week van de Ondernemer verschijnt er elke dag een nieuw verhaal.