Vanuit de Arteveldehogeschool werd via projectmatig wetenschappelijk onderzoek nieuw praktijkmateriaal ontwikkeld die trekkers, initiatiefnemers en leidinggevenden hierin ondersteunt.

PRONET is ontstaan als onderzoeksproject en is verder geëvolueerd tot een ondersteuningsunit voor samenwerkingsverbanden. U kunt er terecht voor onderzoeksresultaten, vorming en training, advies en begeleiding.

PRONET is van start gegaan op 1 september 2012. Het is een doorlopend project.

Valorisatie PRONET-TOOLS

PRONET is doorgegroeid van een onderzoeksproject naar een Ondersteuningsunit voor Professionalisering van Netwerksamenwerking. De activiteiten in de afgelopen jaren, waarbij we via bijscholing, procesbegeleiding en ondersteuning op maat in interactie gingen met de praktijk, hebben inhoudelijke en methodische meerwaarde opgeleverd. De vruchten van de afgelopen periode willen we via een valorisatieproject bundelen, consolideren en op een nieuwe wijze toegankelijk maken.

Ondersteuning bij netwerksamenwerking

De onderzoeksactiviteiten leverden inzichten, tools en praktijkmateriaal op die we graag met je delen.

Op onze website vind je alvast een aantal modellen en werkvormen. Je kan ook altijd bij ons terecht voor vorming en begeleiding op maat.

Maak kennis met de projectleider

Samenwerken met ons?

We helpen je graag met het formuleren van je onderzoeksvraag en -aanpak.