Iets voor jou?

• Je bent coach, sociaal werker, hulpverlener, cultuurwerker, therapeut, psycholoog, kinder- of jeugdwerker, ergotherapeut, leerkracht, orthopedagoog of kunstenaar en begeleidt individueel of in groep veranderingsprocessen.
  • Je hebt een minimale ervaring in het werken met mensen.
  • Je gelooft in de kracht van het inzetten van creatieve werkvormen tijdens je begeleidingswerk.
  • Je zoekt handvaten om creatief coachend te werken.

Infodagen Arteveldehogeschool

Ontdek alles over deze opleiding tijdens een gratis workshop.

Kom langs op 7 mei, 29 juni of 4 september en volg een van onze gratis workshops.

Proef je graag van de rijke mogelijkheden van creatief coachen zonder je te engageren voor een langlopend postgraduaat?

Dan is dit losse bijscholingsaanbod iets voor jou. Dit aanbod is voor iedereen toegankelijk. Ervaring is geen vereiste.
Binnenkort vind je hier ook het aanbod voor academiejaar 2024-2025 terug.

Vanuit kwetsbaarheid verbinding maken

4 juni 2024

Coachen met de kwaliteiten van natuur-elementen

15 juni 2024

Brochure aanvragen?

Selecteer een academiejaar:

Alles over de opleiding Creatief Coachen

De balans tussen veiligheid-uitdaging-vrijheid die we aangereikt kregen door de docenten, zorgde ervoor dat we ons in kleine groep snel voldoende comfortabel voelden om onszelf kwetsbaar op te stellen.

De opleiding leert je exploreren, naar een positieve kern van jezelf gaan en herinnert je aan wat we misschien afleerden door ervaringen die op je pad kwamen. Ik neem met vernieuwde energie een aantal oefeningen mee naar mijn praktijklessen!
Evelien
Praktijklector

Vragen over deze opleiding?

Het zelf ervaren van de oefeningen. Het kleine groepje waarin gewerkt werd zorgde voor een veilig gevoel.
Leen
Kinder- en oudercoach
De creatieve aanpak in coaching wordt ruim en diepgaand verkend. De lesgevers begeleiden met passie en veel ervaring.
Tine
Docent